بلاگ

کاربردهای متداول چاپ حرارتی (کاتری) و رول حرارتی

در این قسمت برخی از کاربردهای چاپ حرارتی از جمله استفاده در صنعت پوشاک، تبلیغاتی، و نیز لباس های ورزشی را بررسی می کنیم. این چاپ ابتدا از طریق ایجاد طرح مد نظر مصرف کننده بر روی رول های حرارتی و سپس اعمال آن توسط دستگاه پرس حرارتی بر روی سطح مورد نظر صورت می پذیرد.

 

پوشاک ورزشی

چاپ حرارتی (کاتری) نقش بسزایی در صنعت ورزش به ویژه در تولید پوشاک تیم های ورزشی دارد. چه قصد چاب برای یک تیم ورزشی محلی را داشته باشید و یا انجام خدمات چاپ برای البسه ورزشی تیم های ورزشی ارگان ها و سازمان ها و یا تیم های ورزشی حرفه ای، چاپ حرارتی (کاتری) روشی مناسب و کارآمد برای چاپ نام بازیکنان، شماره آنها، و حتی طرح های سفارشی اسپانسرهای آنان روی لباس های ورزشی می باشد.

یکی از مزایای کلیدی چاپ حرارتی (کاتری) برای این لباس ها، مقاومت در برابر فعالیت های پر جنب و جوش و تحرکات ورزشی است. متعاقبا چاپ های بادوام ایجاد شده با این روش ( با به کارگیری رول های حرارتی با کیفیت در رنگ های مختلف) در برابر کمرنگ شدن، ترک خوردن و جدا شدن مقاوم بوده و مصرف کننده این اطمینان خاطر را دارد که ظاهر چاپ لباس های تیم حتی پس از بارها شستشو و استفاده مکرر باقی می ماند.

 

صنعت تبلیغات

چاپ حرارتی (کاتری) به دلیل مقرون به صرفه بودن از نظر زمان و هزینه، یک انتخاب مناسب و کاربردی برای تولید کالاهای تبلیغاتی می باشد. فرقی نمی کند که یک لیوان و یا یک تیشرت تبلیغاتی باشد، چاپ حرارتی امکان تولید سریع و آسان در تیراژ بالا را با حفظ کیفیت مطلوب فراهم می کند.

یکی دیگر از ویژگی های چشمگیر چاپ حرارتی (کاتری) برای محصولات تبلیغاتی، توانایی ایجاد لوگو و طرح های پیچیده و دقیق است. فرآیند این نوع از چاپ به گونه ای است که حتی کوچکترین جزئیات را ثبت و در نهایت نتیجه ای با کیفیت فوق العاده ایجاد می‌شود که به دیده شدن و شناخت هر چه بیشتر برند برای اهداف تبلیغات بصری بر روی البسه کمک می‌کند.

چاپ حرارتی (کاتری) امکان ایجاد بر روی طیف گسترده ای از متریال ها را دارد که از آن جمله می توان به سطوحی از قبیل پلاستیک، فلز، شیشه و سرامیک اشاره کرد. این مزیت به تولید کنندگان این اجازه را می‌دهد تا محصولات تبلیغاتی مختلف و خاصی را ایجاد کنند که با هویت برند مدنظر مصرف کننده تطبیق داشته باشد.

 

صنعت پوشاک

چاپ حرارتی (کاتری)، تحولی بسیار چشمگیر در صنعت طراحی و تولید پوشاک ایجاد کرده است به طوری که طراحان و تولید کنندگان را قادر به ایجاد طرح های مختلف ساده و پیچیده بر روی رول های حرارتی و متعاقبا چاپ بر روی سطوح مورد نظر نموده که با روش های دیگر چاپ به راحتی قابل اجرا نمی باشند.

چه یک تیشرت با طرحی خاص و یا یک هودی با دوخت و طرحی سفارشی باشد، چاپ حرارتی امکانات بسیاری را از نظر طرح و رنگ در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید هر آنچه در ذهن دارید را به تصویر بکشید.

یکی از ویژگی های مهم چاپ حرارتی (کاتری) در صنعت پوشاک، انطباق و انعطاف در طراحی است. طراحان به راحتی طرح های پیچیده و دقیق را بر روی پارچه های مختلف انتقال می دهند. در این روش چاپ ها به طور یکپارچه به سطح پارچه چسبیده و نتیجه ای حرفه ای و با عمر طولانی ایجاد کنند.

رول های حرارتی با طیف گسترده ای از رنگ ها و جنس های مختلف به عنوان متریال پایه و اصلی در این نوع از صنعت چاپ نقش کلیدی داشته که کیفیت آنها تاثیر مستقیم بر عملکرد اپراتور و نتیجه محصول نهایی در کوتاه مدت و نیز عمر چاپ در بلند مدت را دارا می باشد.

به همین جهت، گروه بازرگانی اورنگ با بیش از یک دهه تجربه عملی و ارائه خدمات موفق در زمینه چاپ پوشاک و البسه اقدام به واردات و عرضه رول های حرارتی برند نام آشنای اوسانگ کره در انواع پی وی سی، پی یو، کامپرینت، رفلکس، هفت رنگ و پاف کرده است تا بتواند نقش خود را در تکمیل زنجیره تامین متریال با کیفیت و متعاقبا ارتقا کیفیت چاپ حرارتی ایفا نماید.

رول حرارتی اوسانگ کره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 20 =