بلاگ

رول حرارتی چیست؟

رول حرارتی اوسانگ

رول حرارتی و کاربرد آن

رول حرارتی (به اختصار HTV) نوع خاصی از وینیل (برچسب) است که می توان آن را روی سطوحی مانند نواع پارچه، چوب و حتی چرم به روش حرارتی (اتویی) اعمال کرد. این رول ها (برچسب ها) در رنگ ها و انواع مختلفی مانند مات، متالیک، براق،رفلکس، فویل، طرح دار و حتی قابل درخشش در تاریکی می باشند.

اگر ترکیبی از رنگ و متریال وجود دارد که رویای آن را داشته باشید، احتمالاً می توانید آن را در رول های حرارتی پیدا کنید. رول های حرارتی شامل یک لایه شفاف است، به این معنی است که در هنگام استفاده از آن نیازی به استفاده از نوار انتقال ندارید. ورق حامل طرح شما را در کنار هم نگه می دارد تا بتوانید آن را روی سطح مورد نظر خود اتو کنید.

رول حرارتی رفلکس

 

کشورها و برندهای مختلفی این نوع از رول ها را با انواع متنوعی از مشخصات فنی تولید می کنند که مهمترین فاکتور آنها ضخامت می باشد که با واحد میکرون اندازه گیری می شود.

برای هر نوعی از رول ها ضخامت میکرون تعریف شده ای وجود دارد. به عنوان مثال رول حرارتی PVC استاندارد ضخامت برابر با 190 میکرون دارد و یا نوع فوم ضخامتی برابر با 750 میکرون دارد.

از دیگر مولفه هایی که میبایست به آن توجه کرد، دما و مدت زمان اجرای هر نوع از رول ها می باشد که می توان پارامترهای پیشنهادی هر تامین کننده را متناسب با نوع محصول ارائه شده دریافت و هنگام اجرا از آن پیروی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =